Dont forget to always smile ^^
* Kenangan Kenangan *
Saturday 17 August 2013 • 13:00 • 0 comments

Yaaa, lama sudah tak update blog. Agak bersawang laaa =.= Semalam, 16/8/2013 (Jumaat). Tarikh yang aku dah set sebagai kenangan untuk tahun 2013 :D Balik ajee dari tusyen Eza terus ajak berayaa, dia kata just dia, aku, Nab, Amy & Topek. Aku pun on jee, tup tup time berkumpul dekat rumah Omar, ramai gilaaaaaaa. Budak lelaki ramai gilakkkk. Tapi takpe, budak budak sekolah aku jugak. Aku naik Kechik, sebab dia ada lesen. K, terus pasal kenangan. Kitaorang stop dekat dataran then Wan kataa tukar orang, takut ada roadblock. Aku lek jee sebab Kechik ada lesen. Tah macam manaa Wan kata jangan biar perempuan yang bawak, so semuaa lelaki yang bawak. Aku terkebil kebil -.- Kechik naik Apit, Nab naik Topek, Eza apa lagi, dengan laki diaa Amy. Wan suruh aku naik dia. K, aku naik jee ahh. Mulaaa okayy jeee atas motor, lepas tuh ............. Wahahaha, taknak aku ceritaa, rahsiaaaaa. Biar aku jee yang ingat sebagai kenangan :) ROADBLOCK memang aku takkan lupa, rempit laaa siaaa aku dengan Wan. Kenangan berayaa dengan kawan kawan sekolah <3 


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Hargai dia selagi dia ada *
  • * Xcited *
  • * Cuti sekolah *
  • * Hohoho. Simbol comel. *
  • * Kes Buli Ketua Kelas tersebar *
  • * Happy Birthday ! *
  • * Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurk...
  • * Kembali Bosan -_- *
  • * Kawan xcdent :'/ *
  • * Kawan Baru ^^ *


  • Contact Me