Dont forget to always smile ^^
*Berperang macam tk berperang*
Wednesday 20 November 2013 • 22:09 • 0 comments

Hallo hallo. Lamaa dah aku tk update blog. Bersawang bagai kau, hahaha. Okay, PEPERANGAN okay PEPERANGAN. Haha, itu senanyaa SPM okayy ^^ Ehemehem, fyi aku singlee sudahh, hahaha. Dah 2 minggu berlalu, 5 paper sudah aku tempuh. Now tinggal lagi 3 paper jee =D Banyak paper aras tinggi but alhamdulillah aku boleh buat. Sepanjang exam nih aku asyikk lepakk Mann Catering jee, makan minum situ. Bilaa datang jee mesti kenee bahan 'orang dah abes sekolah laa, eee' nyirapp jee, hahaha. Abang abang nih memang suka dok nyakat nyakat. And and, since exam nih aa aku mulaa rapat dengan abang abang dekat MC. Rapat sangat sampai aku and kakngah boleh tengok wayang dengan Abang Faeez dekat Melaka. Mak dah kenal diaorang so tk risau =) Padahal nak exam but aku banyak kali keluar pi tengok wayang. Rasaa macam tk exam jee, hehe. Hmhm, okay laa. stop sampai sini k. Bye peeps ^^


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Kenangan Kenangan *
  • * Hargai dia selagi dia ada *
  • * Xcited *
  • * Cuti sekolah *
  • * Hohoho. Simbol comel. *
  • * Kes Buli Ketua Kelas tersebar *
  • * Happy Birthday ! *
  • * Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurk...
  • * Kembali Bosan -_- *
  • * Kawan xcdent :'/ *


  • Contact Me