Dont forget to always smile ^^
* Tweeting tweeting *
Saturday 23 November 2013 • 00:22 • 0 comments
Yehaaa, hehehe. Hai peeps ! Now aku tengah bosan tahap dewa dewi. Phone berbunyi pun just sebab twitter. Tkde text masuk pulakk tuh -.- So aku merajinkan diri update blog. Sekarang facebook, wechat, insta aku dah jarang on. On wechat buat sakit hati, panas, menyampah. Semua rahsia mereka dalam tuh sebab aku tk on. Now aku aktif dengan twitter ajee :D Twitter sekarang aku asyikk dok mention dengan Abang Faeez ajee, layankan diaa boleh hilang bosan ;D Hehe, selain diaa aku tweet tweet dengan akak aku and Abang Fadhi. Abang Fadhi nih kawan kakngah. Abang Faeez pulakk pekerjaa MC :) Hehehe, now aku tweet-ing ajee dengan mereka. Gelak guling guling aku bilaa baca tweet diaorang. Yahaha, k laa. Sampai sini je k. Bhaii peeps :*


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • *Berperang macam tk berperang*
  • * Kenangan Kenangan *
  • * Hargai dia selagi dia ada *
  • * Xcited *
  • * Cuti sekolah *
  • * Hohoho. Simbol comel. *
  • * Kes Buli Ketua Kelas tersebar *
  • * Happy Birthday ! *
  • * Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurk...
  • * Kembali Bosan -_- *


  • Contact Me