Dont forget to always smile ^^
* Tk jumpaa rumah *
Saturday 23 November 2013 • 23:34 • 0 comments
Heyaaaaaaaaaaa. Im so tired todayy laaa peeps >< Pukul 7 keluar rumah, 8.30 malam baru balik rumah. Tk jumpaa rumah doe. Gilaaa kan ? Hahaha, aku kerjaaa laaaa. Part timee dekat MC. Hari nih ada wedding, tapi hari nih punyaa wedding tk sama macam wedding yang lain. Orang tk ramai, hahaha. Budak part timee lelaki ramai gilossss hari nih. ak pulakk tkde sebab kene hantar makanan dekat sultan. Almaklum lah, now tengah busy dengan sultan and pelbagai aktiviti diaa buat sempena bday dia. Esok ada konsert !!!!!! K k, balik MC kejap turunkan barang, then pi rumah tuh balik sebab nak cabut kain canopy, canopy ayah laaa diaa gunaaa. Sampai maghrib aku cabut dengan ayah berdua, 6 canopy beb -.- Balik jee terus stay MC kejap, tunggu ayah basuh trey untuk projek esok. Lepas tuh ayah ajak pi makan. 8.30 baru jejak rumah. Hahaha, balik balik jee aku terus siap siap. Tk sampai setengah jam aku balik, dah keluar pi uptown. Tapi tkpeee, penat penat pun aku dapat beli barang yang aku nak :D Hehehe, k laa peeps, nak tidur. Night ppl. Assalamualaikum.


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Tweeting tweeting *
  • *Berperang macam tk berperang*
  • * Kenangan Kenangan *
  • * Hargai dia selagi dia ada *
  • * Xcited *
  • * Cuti sekolah *
  • * Hohoho. Simbol comel. *
  • * Kes Buli Ketua Kelas tersebar *
  • * Happy Birthday ! *
  • * Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurk...


  • Contact Me