Dont forget to always smile ^^
* Apa Motif ? *
Monday 25 November 2013 • 22:10 • 0 comments

Hyeee :) Now aku tengah mamai untuk update blog. Entah kenapa sejak dua menjak nih aku mengantuk jee, penat maybee. Hm, hari nih aku ada paper sain. Tidur dalam dewan --' Yaaaa, you know what ? Ingat tk aku pernah update pasal jam tangan ? Kan dulu dia tknk pakai langsung sebab nak 'balas dendam' dekat aku katanyaa. Sampaikan kitaorang clash. But you know what ? Hari nih diaa pakai jam tuh :O Tertanya tanyaa jugakk apa motif dia pakai jam tuh and dok sajee lalu depan aku nak tunjuk yang dia pakai. Fyi, kitaorang akan jumpa satu hari je lagi dekat sekolah then dah tk jumpa lagi :') Mungkin sebab tuh dia pakai. Sebab aku kata nak sangat dia pakai jam tuh, and hari nih dia pakai. If ada maksud lain, aku buat buat tktau jee. Harap kitaorang akan jumpa macam kawan biasa untuk hari seterusnya :) Ex is Ex. Past is Past :D Okay ! Sampai sini je hari nih :) 


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Malam Anak Johor *
  • * Tk jumpaa rumah *
  • * Tweeting tweeting *
  • *Berperang macam tk berperang*
  • * Kenangan Kenangan *
  • * Hargai dia selagi dia ada *
  • * Xcited *
  • * Cuti sekolah *
  • * Hohoho. Simbol comel. *
  • * Kes Buli Ketua Kelas tersebar *


  • Contact Me