Dont forget to always smile ^^
* Friendship is better than Relationship *
Tuesday 8 April 2014 • 14:44 • 0 comments
Hi ho hu. Hallo peeps :) Lama dah tk update blog. Eheeeeeeeee -.- 
Ekceli mood tk tentu hala, semua sebab plkn -.- Hahaha. K leee, balik kepadaaa tajuk. Frienship is better than Relationship. Yaa, that true :) Aku pernah ceritaa yang aku suka someone right ? And orang tuh tahu yang aku suka dia. Kitaorang selalu jugakk chatting. Now, kitaorang dah mulaa rapat sikit, sikit laa. Hari tuh dia ajak lepak before pegi plkn. Dah boleh lepak makan, hihi *senyum lebar* but, aku tkboleh anggap tuh lebih. Sebab aku tahu dia hanya anggap aku membe :) And now, aku akan mula suka dia sebagai membe :) Better jadi membe dari tkjadi pape. Hahaha. Membe aku tuh pegi plkn sekarang so aku nih ketepuan. Dah lee tk kerjaa, menunggu panggilan sambung belajar ajoo :)
Walaupun dia membe aku still jelly dengan dia sebab aku suka dia, xD 
*Perigi Mencari Timba*


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *
  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *
  • * Date & celebratee w/ familyy *
  • * Ceria selalu and happy go lucky ! *
  • * Ya Allah, Tabahkan Hatiku *
  • * Buang Perasaan Jauh Jauh *
  • * Last Day Pakai Uniform Sekolah, em em *


  • Contact Me