Dont forget to always smile ^^
* Ceria selalu and happy go lucky ! *
Monday 9 December 2013 • 13:26 • 0 comments

Heheheh, apa khabar peeps ? Agagaga, dah lama aku update blog so korang pun tahu aku nih cemana. Kan ? Sangattt ! Kekeke. Okay okay serious sikit boleh ?! Nampak tk entry aku tuh, itu aku laaa. Budak yang selalu ceria and happy go lucky. Okay, aku memang begini sejak azali lagi, ada masalah ke tkde ke samaa jee. Hahaha. Aku tk suka sangat ceritaa dekat orang hal aku. Kalau ada pun sikit sikit jee. And and, aku sukaa bergambar. Tk kira dekat mana, asalkan ada camera aku akan bergambar. Gambar aku semua cute, cantik, ohsemm. bhahahahaah ! pale bana ahh puji diri sendiri. Meh tengok gambar semalam, bosan punya pasal. ^^ 











Wehehe, tengok comel kan ? Aku tahu :P Hehehe, kbhaiii



PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Ya Allah, Tabahkan Hatiku *
  • * Buang Perasaan Jauh Jauh *
  • * Last Day Pakai Uniform Sekolah, em em *
  • * Kehilangan Sahabat Buat Kali Kedua *
  • * Apa Motif ? *
  • * Malam Anak Johor *
  • * Tk jumpaa rumah *
  • * Tweeting tweeting *
  • *Berperang macam tk berperang*
  • * Kenangan Kenangan *


  • Contact Me