Dont forget to always smile ^^
* Kehilangan Sahabat Buat Kali Kedua *
Tuesday 3 December 2013 • 09:46 • 0 comments

Hey :) Morning peeps. Awal pagi lagi aku dah update :) Hee, senanya aku nak update semalam tapi tk sempat. K, pasal kehilangan, sena nyaa kawan aku meninggal dunia :') Buat kali kedua, 2 tahun lepas arwah Anastasya tinggalkan aku, and hari ahad lepas Nur Najwa pulakk. Tasyaa meninggal sebab sakit cancer, najwa pulakk xcdent. Katanyaa diaa jatuh dari motor and tk sempat bangun terus kenaa langgar. Walaupun aku pernah gaduh dengan dia, dia still kawan aku. Since form 4 dia stay Penang. Sedih dengan berita nih. Hm, may Allah bless your soul my friends :') Al-fatihah. 





PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Apa Motif ? *
  • * Malam Anak Johor *
  • * Tk jumpaa rumah *
  • * Tweeting tweeting *
  • *Berperang macam tk berperang*
  • * Kenangan Kenangan *
  • * Hargai dia selagi dia ada *
  • * Xcited *
  • * Cuti sekolah *
  • * Hohoho. Simbol comel. *


  • Contact Me