Dont forget to always smile ^^
* Ya Allah, Tabahkan Hatiku *
Friday 6 December 2013 • 23:20 • 0 comments
Hey peeps ;') watcha doing ? em, senanyaa aku tengah sedih + takut tentang satu hal. It about DIA. Banyak hal pasal diaa, terlalu banyakk. Meleleh bilaa fikir pasal diaa. Dia ajakk ke melaka esok, but aku kerjaa. Dia pi dengan family dia. Tkpee, aku memang nak dia pi berjalan sebelum dia ''pergi'' :') Aku sayang dia sangat, aku tknk benda tuh terjadi. Tapii, semua tuh akan terjadi :'( Aku tkboleh buat apa apa. Aku nak dia happy sebelum dia pi. Seriously, aku nak meraung !! em em . Aku harap lepas nih semuanyaa kembali kpd asal. Ya Allah, aku mohon. Selamatkan dia, bantu dia, kuatkan dia dan buka pintu hati dia :( 

*meleleh air mata aku :'(  Hidup ini banyak dugaan, dunia ini banyak ragam. Ya Allah, tabahkan hati hamba hambaMu. Semoga aku tabah jalani ujianMu. Aku lemah.


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Buang Perasaan Jauh Jauh *
  • * Last Day Pakai Uniform Sekolah, em em *
  • * Kehilangan Sahabat Buat Kali Kedua *
  • * Apa Motif ? *
  • * Malam Anak Johor *
  • * Tk jumpaa rumah *
  • * Tweeting tweeting *
  • *Berperang macam tk berperang*
  • * Kenangan Kenangan *
  • * Hargai dia selagi dia ada *


  • Contact Me