Dont forget to always smile ^^
* Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
Tuesday 7 January 2014 • 23:40 • 0 comments

Hai :') Akhirnya, aku rasa nak luahkan apa yang aku rasa seminggu nih. Em, ekceli ini pasal anak buah aku. Nor Farisha and Mohd Farish. Since tahun lepas dia stay dengan keluarga aku. Sebelum nih dia stay Selangor, rumah atok belah mama dia. Bila diaorang ada rumah aku riuh rendah, hihihi. Aku happy jee walaupun kadang kadang nyirap dengan diaorang. Diaorang dah masuk taska. Aku pulakk baru abes SPM. Tunggu diaorang balikk jee laaa kerja aku. Kadang kadang lepas je amek diaorang, terus bawak pi taman. Main boyan and gongsor katanyaa. Hehehe ^^ Sumpah aku kata, aku tersangat happy dengan kehadiran diaorang. Em, but sekarang aku sunyi. Sekarang dah tkde. Sebab diaorang dah balikk Selangor, maybe sekolah sana terus. Hati aku macam kene toreh je rasa :') Tiap malam aku ingatkan diaorang sampai menangis. Tkde siapa tahu, hanya aku and Tuhan yang tahu. Tengok gambar or something yg berkaitan dengan diaorang pun boleh emo. Hehehe :'( Banyak lagi barang diaorang dekat rumah aku. Tiap malam aku akan tido dengan patung zirafah Atam (Farish). Sekarang aku dah kerjaa, aku masuk petang. Bila yg lain kerja and sekolah, aku sorang dekat rumah sementara tunggu petang. Time tuh lah air mataa boleh mengalir ingatkan diaorang. Rasa sunyi sangat bila diaorang tkde. Rindu gelak tawa diaorang. Rindu dengan panggilan cik jah. Baru nak ajar berfashion, hihihi :') Tapi, aku tahu nih semua ada hikmah. Yang penting, diaorang tk lupa kitaorang dekat sini. Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk diaorang. :') 

P/S : Isha and Atam, cik jah doakan yg terbaik untuk korang. Belajar rajin rajin. Jangan lupa kitaorang dekat sini. Cik jah tahu korang tkkn baca nih semua. Heee, tapi nih luahan untuk korang. :D Cik jah rindu sangat dekat korang. Sayang korang sangat.


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *
  • * Date & celebratee w/ familyy *
  • * Ceria selalu and happy go lucky ! *
  • * Ya Allah, Tabahkan Hatiku *
  • * Buang Perasaan Jauh Jauh *
  • * Last Day Pakai Uniform Sekolah, em em *
  • * Kehilangan Sahabat Buat Kali Kedua *
  • * Apa Motif ? *
  • * Malam Anak Johor *
  • * Tk jumpaa rumah *


  • Contact Me