Dont forget to always smile ^^
* Suka, Sayang atau Cinta ? *
Tuesday 25 February 2014 • 20:32 • 0 comments
''Cinta itu bukan apa yang difikirkan oleh akal tapi cinta adalah apa yang dirasakan oleh hati''

SUKA adalah kau akan menemaninya bila itu menguntungkan.
SAYANG adalah kau akan menemaninya di saat dia memerlukan.
CINTA adalah kau akan menemaninya tak perduli bagaimana pun keadaanmu.

Hey hey :) Lamaa aku menyepi kan ? Hihihi. Nak kata busy tkde lah busy mana. Just tkde feel nak update blog je. And and and now aku tetiba ada feel. Ehee :D K, since aku menyepi nih, aku ada perasaan yang aku sendiri tk faham apa. As usually for girls like me, cepat suka dekat orang :) But, ini macam lain je. Cehh !! Katanyaa, hehehe :D But memang lain maybe ? Fyi, aku dah tersuka dekat someone. Act, aku tk pasti itu suka atau minat. Aku tk tahu apa perbezaan suka dan cinta. Tertanya tanya banyak kali. Siap tanya orang :O Ehee, dia tau ke yang aku suka dia ? Dia tahu ke aku minat dia ? Apa reaksi dia bila tahu aku suka dia ? Huh, banyak soalan aku bagi. Kekeke. Act, dia tahu dah aku suka dia and you know what ? Dia terkejut laa jugak but lepas tuh terus macam biasa. Sebenarnyaa, kecewa jugakk :') Tapi, nak buat cemana dah orang tk suka :D Aku pun kenaa laa buat macam biasa. Takkan aku nak terhegeh hegeh kan ? Dalam situasi aku sekarang, aku nih 'perigi mencari timba'. Sekarang kita kenaa luahkan dulu kalau tk melepas. Ahahahaha tapi dah melepas pun :') Kalau pendam lagi sakit, kan ? K k k k, tknk sodih sodih deh, now buat macam tkde apa terjadi aje. InshaAllah time sambung study nanti ada yang lebih baik :D Aminn. Doakan aku ye geng :* Byebyebyebyebyebye :') 


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *
  • * Date & celebratee w/ familyy *
  • * Ceria selalu and happy go lucky ! *
  • * Ya Allah, Tabahkan Hatiku *
  • * Buang Perasaan Jauh Jauh *
  • * Last Day Pakai Uniform Sekolah, em em *
  • * Kehilangan Sahabat Buat Kali Kedua *
  • * Apa Motif ? *
  • * Malam Anak Johor *


  • Contact Me