Dont forget to always smile ^^
* Aloneeeee *
Tuesday 15 April 2014 • 13:15 • 0 comments

Hi gais ! Now mood updatee blog datang. Harharhar. 

Ekceli mekceli, since bby & mokk pegi PLKN akuu rasaa alonee gilaa. Tambah lagi kakngah dah mulee kerjaa dekat Mann Catering tuh. Aku tk kerjaa sebab situ dah full -.- 18 haribulan baru aku pegi interview kerjaaa. Belajar pulakk still menunggu. Since tuh lee aku aku rasaa keseorangan. Ceh ! Herher. Kalau dulu ade lee jugakk membe nak chat or bergurau. Now, sorang dekat rumah, tiap pagi bangun kemas kemas rumah and buat apa yg patut then terus bersocial. Ngadapp lappy and hengpon 24hour pun jemuuuuu leeeee. Haishhhhh -.- Bila malam je lee aku happy sikit sebab yg lain dah balik kerjaa and sekolah. Kadang petang keluar lepak taman dengan Nab, Kechik and Sara. Kalau tkdee diaorang entahh apa jadi dekat aku -.- Kesayangan oii, cepat leee balik. Tkyah duduk plkn tuh lelamaaaa. Rasaa macam dah lamee jee diaorang pegi padahal 2 minggu pung belum. Now bulan 4 apak lamaaa nak tunggu bulan 6 T_T Yang aku sakit hati, after bulan 6, si Nab, Ekin and Sara pulakk pegi PLKN !!! Peh, plkn penyebab guaaaa menahan rindu ! 

Begini lee nasib diriku yang malang.... malang natang ? Haishhh. Nasib badan leee, terima ajee lee walaupun berat T_T


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *
  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *
  • * Date & celebratee w/ familyy *
  • * Ceria selalu and happy go lucky ! *
  • * Ya Allah, Tabahkan Hatiku *
  • * Buang Perasaan Jauh Jauh *


  • Contact Me