Dont forget to always smile ^^
* Ya Allah, terima kasih, walaupun sekejap *
Friday 25 April 2014 • 16:59 • 0 comments

Hi gais :) Sihat? Wait, nak bagi korang tengok gambar. :')





Itu, kucing perliharaan aku :) Ibu dia namanya Kid, anaknya Koko and Crunch. Aku bela diaa since kecil. Ini pun bukan kucing aku, ada org bg suruh jaga :) First time bawak balik diaorang stay dalam bilik aku. And then lepas bape bulan pindah masuk bilik mak pulakk. Hihi. Sampai laa anak dia dah besar sikit. Dah mulaa biasakan turun bawah. Risau berak. Lama lama baru lee mula bg anak anak dia makan. Lincah kemain lagi, harhar. Ibu dia baru disunat. But, after bape minggu anak dia yg hitam mcm tk sihat. Ingatkan demam and selsema, but lelama dia makin teruk. Jalan pun tk larat. Tk selincah dulu. Risau sangat tanyaa lee org yg sunatkan mak dia, katanyaa kene virus. Try bg air kelapa tp sama je, dia tk makan. Minum pun sikit je. Meleleh air mata tengok keadaan dia. Sampai laa pagi tadi aku rapatkan dia dengan ibu dia. Yang lg sekor tk sudah ajak dia main :'( Gambar yang akhir tuh dia dah sakit and that the last picture before he die. Kalau boleh nak meraung, tapi ...... Teresak esak aku nangis, tk pk badi ke apaa, aku pegang diaa. Walaupun dah mati ibu and lg sekor still jilat badan dia :'(

*Ya Allah, aku sayang dia. Terima kasih bg aku jaga dia walaupun sekejap :') Loveyou my kitten. *nangis




PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Perempuan batak ! *
  • * Panas hati *
  • * Aloneeeee *
  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *
  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *
  • * Date & celebratee w/ familyy *


  • Contact Me