Dont forget to always smile ^^
* Panas hati *
Wednesday 16 April 2014 • 14:20 • 2 comments

Hi gaiss. It me again -.- You know why hari nih aku nak berblog-ing ? Mesti tkk kan ? K, ini semuaa sebab aku tengah panas hati dengan sorang minah. 
Ekceli minah nih orang yg dekat dengan aku jugakk. Time sekolah jee lee. Itu sebab diaa adik angkat membe aku. Dia sakit hati dengan aku gamakk sebab aku rapat dengan ex boyfriend diaa. Woi minah, just EX okay ! Lagipun aku membee je kodd dengan dia. Yang kau kecah lebih pehal ? Sampai panas sebab kitaorang lepak bagai. Eh, itu okayy lagi, nih sampai jaja cerita pasal aku dekat membe kerawit kau apehal bodo ? Eh, sakit laa yall hati aku ! Bila dengan aku bukan main manis ayat, akk laa apa laa. Bila belakang macam celaka ! Sumpah aku menyirap doe dengan kau. Eh minah, biar muka buruk jangan perangai macam sampah ! 


It my life not yours, mind your own bussines. Just go on with your life. 
Dont be busybody about my life bitch ! 


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Aloneeeee *
  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *
  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *
  • * Date & celebratee w/ familyy *
  • * Ceria selalu and happy go lucky ! *
  • * Ya Allah, Tabahkan Hatiku *


  • Contact Me