Dont forget to always smile ^^
* Kebetulan? Maybe. InshaAllah *
Sunday 18 May 2014 • 15:32 • 6 comments

Hello gais, lamaa jugakk tk update ek. Tkde mende nak dishare act. Hihi. K, hari nih nak share someting :) Mulaa dari wc, aku jenis akan app yg guna gambar sendiri. But aku akan diam if diaorang tk tegur. Tah mcm mana one day ada someone tegur. Aku mcm biasa layan nak tknk. xD Then senyap terus. And kalau tk silap lepas bape hari budak tuh tegur lagi. Time tuh aku layan okay sikit. Pada masa yg sama aku on twitter. And that time lee nama twitter budak tuh ada dkt tl aku. Act aku tk pernah tahu pun kitaorang follow each other. And aku just fav tweet dia. Kebetulan maybe. Sambil wechat sambil tweet. HAHA. Tah tktau kenape ttbe dia ada tweet yg ade kaitan dengan aku. Aku tknk terasa sbb tk kenal tkkn lee nak tweet kan? xD Buat bodo jee, lelama aku tgk diaa tweet pasal ape yg kitaorang chat. So sah lee untuk aku, hahaha. And start dari tuh kitaorang dok asyikk tweet and chatting je. Tah mcm mana aku tkde mood sbb dia edit gambar aku, diaa tk chat or tweet aku BUT dia wassap aku. HAHAHA. Lamaa jugakk lee, and tetibaa dia kata dia suka aku. Lama jugak nak caye kate kate dia. xD Ttbe terfikir ''couple jarak jauh, boleh tahan ke? boleh percaya ke?'' dia stay JB, aku Muar. Memasing kataaa inshaAllah boleh. Perlukan kesabaran and kepercayaan ooooo. Ikut jenis aku, aku mmg susah nak curang bilaa dah berpunyaaa. HAHAHA. So, now aku just go on dengan hubungan kitaorang. Lagipun kitaorang dah mohon tempat study sesama. xD Hihi. That all lee, inshAllah berjalan dn lancar aku update lg. Kbaii :*


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Ya Allah, terima kasih, walaupun sekejap *
  • * Perempuan batak ! *
  • * Panas hati *
  • * Aloneeeee *
  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *
  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *
  • * Last day for 2013 and Happy New Year ! *


  • Contact Me