Dont forget to always smile ^^
* Dapat twit, ig & wechat *
Tuesday 20 May 2014 • 17:04 • 0 comments

Heyhey :) Apa khabar? Hehe, petang nih rajin nak menaip aaaa. Act, aku nak share cemana dia boleh dapat ig, twit and wechat aku. Aku yg dok sibuk tanyaaa act.Tanya punyaa tanyaa dia ceritaa. 
Firstly dia dapat twit aku dulu. Dia dapat dari discover. Dia dok stalk lee dulu baru lee dia perasan ig aku dekat bio. And then terus follow ig. Stalk punyaa stalk diaa jumpaa number phone aku dekat satu gambar. Sbb memang aku letak number situ, untuk tempahan cookies. Aku pun tktau yg rupanya dia dah ada sbb time wechat baru dia mintakk number. But rupanyaa dia dah dapat dulu. Katanya bila mintak sendiri lebih sweet. HAHAHA. Dia kata aku tklayan dia masa first chat. After a week baru aku layan mcm dah 4tahun kenal. BHAHA. Mangkok je ayat. Lawak k layan dia. Dah lee suka selcaaa, same lee dengan aku. xD Kaki karok jugakk tuh but tk sama dgn aku. xD K lee, that all. Ade penganggu nih, hihi. Kbai :*

* Ily MHMK *


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Kebetulan? Maybe. InshaAllah *
  • * Ya Allah, terima kasih, walaupun sekejap *
  • * Perempuan batak ! *
  • * Panas hati *
  • * Aloneeeee *
  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *
  • * Rindu & sunyi selepas pemergian mereka *


  • Contact Me