Dont forget to always smile ^^
* Happy pada masa yang sama sedih :/ *
Friday 23 May 2014 • 15:47 • 0 comments
Hi :) Idk why now aku emosi je. Gembeng ahh aku nih sekarang, asyik nangis. Hihi :') Act, since aku dapat surat lapor diri ke KTAC, KL. Em, aku dapat masuk sana. And kena daftar 14June nih. HAHAHA, Nak dekat dah woi :'/ Ingat senang kee nak berjauhan dengan family? Nak tinggalkan membe. Baru aku tahu macam nih rupanya perasaan akk akk aku dulu. Serioustalk aku cakap, memang aku happy sangat dapat sambung belajar tapi pada masa yg sama aku sedih & berat hati nak pergi. Nak berjauhan dengan family and membe,  ''Nanti siapa nak buatkan kopi ayah? Siapa nak tolong ayah memalam bila ayah nak lelong duit? Siapa nak urut mak? Siapa nak cari rambut gatal mak? Siapa nak layan kakngah memalam? Adik adik? Siapa nak kemas rumah, sangkar arnab, bagi kucing makan pepagi? Bila yg lain kerjaa, aku lee yg buat :'( ''Em em, bila fikir balik peh memang nak nangis. Act ayah pun asyik tanya pasal KUIM. Aku memang akan tunggu KUIM tuh, if before 14June KUIM dapat, aku akan ke KUIM sebab lebih dekat. Dekat Melaka je. Aku stay Muar. Ayah aku pun risau jejauh sbb ayah tahu aku nih jenis tkboleh sorang sorang. HAHAHA, Nak menaip pun boleh leleh ek? :D  Just now kitaorang pegi breakfast luar sesama. Aku saja nak snap picture. Bila rindu boleh tengok :) Hihi. And you know what? Budak yg aku cerita tuh, si Haziq dia dapat ktac jugakk. Nab pun dapat. Happy bila kawan dari sekolah ada. Tp tu lah sedih nak jauh dengan family. Em, tengok lah cemana. If tkde rezeki dkt KUIM terpaksa pegi KTAC :) Doakan aku k. Okay laaaa, that all. :)


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Dapat twit, ig & wechat *
  • * Kebetulan? Maybe. InshaAllah *
  • * Ya Allah, terima kasih, walaupun sekejap *
  • * Perempuan batak ! *
  • * Panas hati *
  • * Aloneeeee *
  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *
  • * Suka, Sayang atau Cinta ? *


  • Contact Me