Dont forget to always smile ^^
* Tk dapat hantar :/ *
Friday 6 June 2014 • 13:31 • 0 comments
Hi :) HAHA. Hari nih dah 6June, seminggu je lagi aku dah nak pegi belajar :) Happy memang happy. Semua perasaan ada sekarang nih. Takut, gugup, sedih, happy dll. HAHA. But ada satu hal yg memang aku sedih gila haa. Kalau pk memang boleh nangis. ''Mak ayah tk dapat hantar kau'' Dengar je pun dah nak leleh woi time akk aku bgtau. Mak ayah ada hal time tuh and aku tk kesah lah sebab ada hal bukan sebab sengaja tknk hantar. But, siapa tk sedih kan mak ayah tk hantar first time pegi belaja. Semua org nak family dia hantar. Aku pulakk jenis susah nak pisah dgn family. Walaupun tk dapat hantar , mak ayah busy haa nak prepare barang aku, ayah lah paling banyak tanya :D . Hihi. Agak agak apa perasaan aku sepanjang pegi sana? Tanpa mak ayah and adik. Yang hantar nanti just kakngah and kak nana jee. Alhamdulillah lah ade jugak diaorang tp still nak mak ayah :/ Mak ayah confirm jarang jenguk sebab jauh kan? Aku faham haa situasi nih. HAHA, Kene bersabar je aaa. Dugaan nak pegi belajar kan? :) Emm. 

*Don't forget to alway smile dieja :)*


PASTFUTURE
Princess.
NURKHADIJAH
Diejaa or Diee for short . Muar , Johor
Nak tahu lebih lagi ? Silaa click ke Bio



Status
Dear, one day if you're mine, you're only mine. I don't like sharing. Jangan menyentuh kalau tkde niat untuk memetik :')

Jam Berdetik

Tarikh Dunia

History

  • * Happy pada masa yang sama sedih :/ *
  • * Dapat twit, ig & wechat *
  • * Kebetulan? Maybe. InshaAllah *
  • * Ya Allah, terima kasih, walaupun sekejap *
  • * Perempuan batak ! *
  • * Panas hati *
  • * Aloneeeee *
  • * Friendship is better than Relationship *
  • * Forget About Him :') *
  • * Rindu :') *


  • Contact Me